fredag 1 april 2011

Sol!

Idag är det helt underbart här. 26 grader i skuggan och klarblå himmel! =)
Eftermiddagen har tillbringats i parken, en promenad längs med kusten har det också blivit.. 
Imorgon ska jag köpa en bok så jag är bättre förberedd nästa gång, idag hade jag bara konstruktionsmaterial boken så det blev ganska tråkigt efter ett tag.. Frågan är om jag ska våga mig på en vuxenbok på spanska eller om jag ska nöja mig med en ungdomsbok.. 

Gijón levde verkligen upp idag. Har visserligen funnits soldyrkare hela tiden som pressat mot en mur i lä men idag var det folk överallt. Massa barn som badade, alla glasställen öppna och fullproppat med folk på ute serveringarna. 

Ikväll ska jag äta middag med dem som jag läser miljökursen med. Blir roligt tror jag =) 
Vi ska ses på restaurangen vid 11 så ska nog ta och äta ett mellanmål nu.. Tycker att det är lite väl sent men är ju bara att anpassa sig..

Denna vecka är det halvtid i Spanien för min del. Köpte biljett hem i tisdags så den 1 juni kl 23,15 är jag på svensk mark igen. Känns konstigt att det har gått så snabbt och det lär väl gå ännu snabbare tiden som är kvar.. Samtidigt tror jag att det kommer kännas ganska bra att komma hem när det väl är dags..
Trevlig kväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar